Tropiciel Śmierci

Gdy umiera ukochana osoba jej przyjaciele, znajomi, rodzina pogrąża się w smutku i żałobie. Dla niektórych jest on nie do zniesienia. Popadają w obłęd lub popełniają samobójstwo. Ci co sobie nie odebrali życia tracą respekt przed śmiercią. Jest im obojętne czy żyją czy nie. Włóczą się po świecie jako Tropiciele Śmierci.
Tropicielami zostają głównie ludzie i półorki, choć nie brakuje również krasnoludów. Inne rasy, szczególnie te długożyjące nimi raczej nie zostają. Tropiciele śmierci potrafią dogadać się z barbarzyńcami czy łotrami. Magów, mnichów czy łowców raczej unikają gdyż nie lubią ich "dyscypliny". Paladynów i kapłanów dość często uważają za wrogów, gdyż nie uratowali ich bliskich przed śmiercią.

Wymagania
  • Bazowa premia do ataku: +5
  • Charakter chaotyczny
  • Umiejętności: Zastraszanie 5
  • Atuty: Wytrwałość, Twardość
  • Specjalne: Nienaturalna śmierć bliskiej osoby, zdolność wpadania w szał raz dziennie.


    Poziom

    Premia do ataku

    Wytrzymałość

    Refleks

    Siła Woli

    Zdolności specjalne

    1

    +1

    +2

    +0

    +0

    Dodatkowy atut (przytomność)

    2

    +2

    +3

    +0

    +0

    Bezmyślna szarża

    3

    +3

    +3

    +1

    +1

    Dodatkowy atut (Potężny atak), Bezmyślność

    4

    +4

    +4

    +1

    +1

    Redukcja obrażeń 1/-

    5

    +5

    +4

    +1

    +1

    Wtargnięcie w bitwę

    6

    +6

    +5

    +2

    +2

    Dodatkowy atut (rozpłatanie)

    7

    +7

    +5

    +2

    +2

    Redukcja obrażeń 2/-

    8

    +8

    +6

    +2

    +2

    Szczęście głupców

    9

    +9

    +6

    +3

    +3

    Dodatkowy atut (większe rozpłatanie)

    10

    +10

    +7

    +3

    +3

    Redukcja obrażeń 3/-


    Zdolności klasowe
  • Kości wytrzymałości: K12
  • Umiejętności klasowe: Wspinaczka, Rzemiosło, Obchodzenie ze zwierzętami, skakanie, jeździectwo i pływanie
  • Punkty umiejętności co poziom: 2 + modyfikator z intelektu
  • Biegłość w broniach i zbrojach: Brak nowych biegłości

  • Dodatkowe atuty - dostają wymienione w nawiasach atuty nawet jeżeli nie mają spełnionych wymagań by taki atut otrzymać
  • Bezmyślna szarża - Tropiciele śmierci szarżując w bitwie nie zwracają na własne bezpieczeństwo. Prowokują ataki okolicznościowe, otrzymują karę -3 do KP ale zyskują +4 do trafienia.
  • Bezmyślność - Premia +2 do rzutów przeciwko czarom i efektom czaropodobnym ze szkoły zaklinania oraz przeciw czarom kontrolującym umysły, zauraczającymi i powodującymi strach.
  • Wtargnięcie w bitwę - W czasie walki wręcz może poruszyć się na odległość równą jego Bazowej premii do ataku i atakować wrogów. Wywoływane ataki okolicznościowe nadaj obowiązują.
  • Redukcja obrażeń - kumuluje się z redukcją obrażeń np. barbarzyńcy.
  • Szczęście głupców - raz dziennie może powtórzyć rzut. Musi pozostań przy drugim wyniku.

    Tropiciele śmierci, którzy awansują w innej klasie nie mogą dalej awansować w klasie tropiciela śmierci. Jeżeli postać przestanie być chaotyczna traci wszystkie zdolności tej klasy za wyjątkiem atutów i redukcji obrażeń.


    Autor: Peter Landau
    RkBlog

    Rasy, klasy, potwory i przedmioty, 14 July 2008

  • Comment article
    Comment article RkBlog main page Search RSS Contact