Taktyka na przeciwników Tactics

Kuroisan, Pontifex i inni przeciwnicy z Tactics Weidu

  • Kuroisan: "Wiemy" że się pojawi więc kupujemy wcześniej zielone zwoje ochrony przed kwase (tak 3 na osobę :) Dobrze by było gdyby każdy miał z 1-2 mikstury niewidzialności. Gdy Kuroisan się pojawi wszyscy gulp niewidzialność. Wszyscy odchodzą poza zasięg jego widzenia oprócz jednej postaci (to powstrzyma go przed zniknięciem). Ci co odeszli rzucają na siebie zielone zwoje, przyśpieszają (kamienna skóra, przyśpieszenie, ulepszone przyśpieszenie ruchów itp.) magowie moga rzucić mniejszy klosz niewrażliwości co załatwi problem kwasu. Teraz atakujemy Kuroisana. Walimy mu wyłomem (można chwilę poczekać by Kuroisan zużył trochę swoich zwoi odp. na magiczne bronie), gdy to zrobimy on stanie i rzuci coś nowego (kamienną bądź odporność na magiczne bronie) wtedy powinien trafić go 2 wyłom (od 2 maga, jeden mag nie wyrobi raczej) lub ew. rozproszenie magii (może być wtedy druid bądź kapłan) jeżeli rzucił kamienną. Wtedy znowu się zatrzyma co da nam przewagę. Wszyscy pałują Kuroisana :) on po chwili zacznie atakować, lecz to początkowe opóźnienie da nam znaczącą przewagę. Jeżeli nie mamy 2 magów itp. to można to zrobić tak: Kuroisan rzuca odp na magiczne bronie (za nim stoi niewidzialny złodziej) i milisekundę po tym mag wali w niego wyłomem (szata vekny!) gdy wyłom trafi złodziej natychmiast robi kuku kuroisanowi od tyłu. Możesz popisać się refleksem i momentalnie łyknąć złodziejem flaszkę niewidzialności i powtórzyć atak. 2 ciosu nie przeżyje :)

  • Ponifex: Najbliżej niego staje postać (mag jakiś, który pójdzie z nim gadać) która rzuca w "ostatniej chwili" odporność na magiczne bronie i jest przy okazji chroniona przed żywiołami :) W czasie jego zatrzymania czasu będzie bezskutecznie atakował chronioną postać. Gdy jego czar skończy się wystarczy mu wyłomem pojechać i wziąść go na zwarcie na ulepszonym przyśpieszeniu ruchów :)

  • Red Badge Poison Encounter: Pierścień Gaxa, odporność na truciznę... i po sprawie :)

  • Improved Undead: Dobrze jest grać wieloklasowcem magiem, np. w/m czy w/m/z :) mniejszy klosz niewrażliwości ochroni nas przed czarami nieumarłych.

  • Improved city encounters: chaos, przyzwanie owadów, emocje, przyśpieszenie, kamienna i po sprawie. Ważne jest by na początek walnąć w nich czarem wymienionym na początku. Dobry sposób w dalszej części gry na zebranie dużej ilości mikstur leczniczych, tych z ToB :)
  • blog comments powered by Disqus

    Kategorie

    Strony