Szałojownik I
14 July 2008
Comments
Szałojownicy to coś więcej niż wojownicy barbarzyńcy. Ich ścieżka rozwoju jest bardziej brutalna i szalona. Dzięki połączeniu krasnoludzkiej odporności, barbarzyńskiej furii i nienawiść do goblinoidów szałojownik jest silną postacią pierwszej linii. Trzeba pamiętać że szałojownicy nie przepadają za „grzecznymi” drużynami. Swoją „reputacją” lub zastraszaniem mogą skutecznie odstraszać potencjalnych przeciwników.Wymagania
-Bazowa premia do ataku: +5
-Rasa: krasnolud
-Charakter: Każdy nie praworządny
-Atuty: Rozpłatanie, Żelazna wola. Potężny atak, Twardość
-Punkty umiejętności na poziom: 2 + modyfikator z inteligencji
-Biegłość we wszystkich prostych i żołnierskich broniach
-Biegłość w lekkich i średnich zbrojach
-Kości wytrzymałości: k12
Poziom |
Premia do ataku |
Wytrzymałość |
Refleks |
Siła Woli |
Zdolności specjalne |
1 |
+1 |
+2 |
+0 |
+2 |
Na przekór przeciwnościom |
2 |
+2 |
+3 |
+0 |
+3 |
Dodatkowy atut, postawa strachu |
3 |
+3 |
+3 |
+1 |
+3 |
Wściekła szarża, dodatkowy szał |
4 |
+4 |
+4 |
+1 |
+4 |
Redukcja obrażeń 1/- |
5 |
+5 |
+4 |
+1 |
+4 |
Nieświadomość |
6 |
+6 |
+5 |
+2 |
+5 |
Dodatkowy atut, dodatkowy szał |
7 |
+7 |
+5 |
+2 |
+5 |
Ulepszony szał |
8 |
+8 |
+6 |
+2 |
+6 |
Redukcja obrażeń 2/- |
9 |
+9 |
+6 |
+2 |
+6 |
Dodatkowy szał |
10 |
+10 |
+7 |
+3 |
+7 |
Dodatkowy atut, ulepszony szał |
dostaje +6 do siły i kondycji, +3 do rzutów na siłę woli, oraz karę –2 do KP. Od 10 poziomu szałojownik nie cierpi na efekty zmęczenia po wyjściu z szału
Tłumaczenie – Piotr Riklaunim Maliński za pozwoleniem Bad Axe Games
RkBlog
Comment article