Serce Zimy

Opis dodatku i zmian jakie wprowadza

  • Limit doświadczenia podniesiony do 30 poziomu
  • Tryb Serce Furii
  • PALADYN: Porażenia zła - raz dziennie święty słup zadający 1k6 +1k6 obrażeń za każde 3 poziomy; Boska odwaga - od 3 poziomu odp. na strach; Odporność na choroby - odp. na wszystkie choroby
  • ŁOWCY: Wcześniejszy dostęp do czarów, Tropienie
  • DRUIDZI: Zmiana zasad zmiany kształtów - 11 poziom żywiołak ognia, 13 poziom żywiołak ziemi, 14 poziom żywiołak wody; odp. na trucizny na 9 poziomie; ponadczasowe ciało na 15 poziomie co daje odporność na zmęczenie.
  • ZŁODZIEJE: Ukradkowy atak opcjonalnie zamiast ciosu w plecy; Unik na 7 poziomie - udany rzut na refleks zamiast zmniejszać obrażenia o połowę całkowicie je niweluje; Druzgocące uderzenie na 5 poziomie dla ukradkowego ataku, zmniejsza Thac0 i zadawane obrażenia przez ofiarę.
  • BARDOWIE: Nowe pieśni (Ballada o 3 Bohaterach +1 do szczęścia; Opowieść o Curranie Mocnym Sercu 3 poziom - odp. na strach, Melodia Tymory 5 poziom - +1 do szczęścia, +3 do rzutów +10% do wiedzy i umiejętności złodziejskich, Pieśń Kaudich 7 poziom - 50% na pozbycie się efektów typu cisza, Okrzyk, Tęsknota syreny 9 poziom - oczarowuje przeciwników, Pieśń Wojenna Sith 11 poziom, -2 do KP, 10% odp. na obrażenia fizyczne, regeneracja 2PŻ na rundę)
  • Nowe przedmioty, w tym worki na klejnoty itp.
  • ALT podświetla drzwi, skrytki, Możliwość Pauzy przy "zauważeniu potwora"
  • Nowe czary, większość pochodzi z 3E Takie jak zadawanie ran czy magiczny kieł :) Zarówno dla niskich jak i wysokich poziomów
  • i oczywiście nowe przygody

    Istnieje możliwość rozpoczęcia całkowicie nowej gry lub tylko dodatek. W normalnej grze pojawi się barbarzyńca w chacie nieopodal świątyni w Kuldahar. Dokładne informacje w książeczce dołączonej do Serca Zimy.
  • blog comments powered by Disqus

    Kategorie

    Strony