Pradawny Drow

Szansa na spotkanie tej istoty jest bardzo nikła, gdyż nie ma wielu przedstawicieli tejże rasy. Gdy Pradawny Drow się rodzi jest szybko eliminowany w drowim społeczeństwie w obawie przed tym co mógłby spowodować. Pradawne drowy to istoty, które niegdyś rządziły zjednoczoną nacją drowów lecz "wyginęły" w wyniku charakterystycznych dla drowów morderstw oraz kontrolowania narodzin przez kapłanki. Jeżeli Pradawny Drow osiągnie dorosłość wtedy istnieje duża szansa że zjednoczy pod swym dowództwem pokaźną ilość drowów, jeżeli nie ich wszystkich. Pradawne Drowy przypominają pod względem swych zdolności wampiry, które często im towarzyszą.
  • Premie do atrybutów: Siła +4, Zręczność +4, Budowa +2, Intelekt +2, Charyzma +6
  • Efektywny poziom postaci (ECL): +5
  • Szpony: 1 atak zadający 1k8 + mod. z siły obrażeń i nie prowokujący ataku okolicznościowego. Szpony mogą zostać umagicznione jak normalne bronie (np. mogą być "złe" lub mieć zdolność "chłód")
  • Dominacja: 3 razy dziennie Pradawny drow może zdominować humanoida. ST 10 + pozom postaci + mod. z charyzmy. W przypadku mrocznych elfów Pradawny drow ma premię 11 + poziom postaci przy teście przebicia ich odporności na magię.
  • Druidyczna zmiana kształtu - zgodnie z poziomem postaci, ale nie ma form żywiołaków
  • Widzenie w ciemności 120 stóp
  • Migoczące światła, ogien faere, kula ciemności
  • Odporność na uśpienie i magiczne efekty tego typu
  • Premia +2 do rzutów na siłę woli, zauważania, nasłuchiwania, ukrywania, cichego poruszania.
  • Szybkie leczenie 1
  • Na 9 poziomie gdy jest w formie zmiennokształtnej może wydawać dźwięki humanoidalnych języków przez co może rzucać czary zawierające werbalne komponenty.
  • Odporność na czary 11 + poziom postaci
  • Odskok łotrzyka
  • Wykrywanie tajnych przejść jak u elfa
  • Światło go oślepia

    Na podstawie artykułu rpgzone.org
    RkBlog

    Rasy, klasy, potwory i przedmioty, 14 July 2008

  • Comment article
    Comment article RkBlog main page Search RSS Contact