Poradnik jak grać Abaturem w Heroes of the Storm

Abatur, mistrze ewolucji i specjalista w grze Heroes of the Storm to jeden z najbardziej wyjątkowych bohaterów jakim możemy grać w tej grze, czy ogólnie w grach MOBA. Jego unikalność idzie w parze z dość wysokimi wymaganiami, nie jest łatwą postacią do grania.

W tym artykule omówię nieco możliwości Abatura i skupię się na jednym z możliwych zestawów talentów, strategii jakie Abatur może wybrać.

O Abaturze słów kilka

Abatur gra zdalnie. Nie rusza na alejki tak jak inni bohaterowie, lecz używa zdolności Symbionta (Q) by atakować pobliskie cele i wspierać nosiciela. Po wejściu w tryb Symbionta do dyspozycji mamy trzy zdolności:

  • Dźgnięcie (Stab): kierowany pocisk zadający obrażenia pierwszemu celowi na swojej drodze
  • Rozprysk Kolców (Spike Burst): zadaje obrażenia wszystkim celom w obszarze działania
  • Karapaks (Carapance): zapewnia tarczę na 8 sekund

Tryb Symbionta ma krótki, trzy sekundowy czas odnowienia, tak więc można szybko zmieniać nosicieli. Tryb symbionta zostanie też przerwany jeżeli wybrany nosiciel zostanie zabity. Trzeba uważać przy używaniu symbionta na stronnikach na alejce - jeżeli wybierzemy zranionego stronnika z pierwszej linii to szybko symbiont zostanie przerwany bo stronnik długo nie wytrzyma.

Druga zdolność Abatura to Toksyczne Gniazdo (Toxic Nest), które podkłada minę w wybranym miejscu. Do czasu aktywacji miny jest ona widoczna dla przeciwnej drużyny i może zostać zaatakowana. Uzbrojona mina nie jest widoczna, ale nadal może zostać zniszczona przez zdolności obszarowe. Przeciwnik wchodzący na minę otrzyma obrażenia jak i zostanie ujawniony na 4 sekundy. Mina utrzymuje się przez 90 sekund.

Cechą Abatura są Szarańcze (Locust), które żyją 25 sekund i powijane są co 15 sekund. Zachowują się tak jak stronnicy i poruszają się po najbliższej alejce.

Dostępne talenty mogą rozbudowywać możliwości zdolności jak i szarańczy Abatura. Bohatera tego można rozwijać na różne sposoby przyjmując różne strategie. Oto w uproszczeniu kilka możliwości:

  • Talenty pod szarańcze: głównie talenty z 13, 16 i 20 poziomu pozwalają generować duże ilości szarańczy walczących na dystans. Można ich używać do agresywnego pchania alejki, czy np. atakowania fortów.
  • Talenty pod miny: talenty z 1, 4 i 7 poziomu pozwalają zwiększyć ilość lub zasięg i możliwości min. Plugawe Gniazdo (Vile Nest) spowalnia trafionych przeciwników i jest ekstremalnie irytujące. Może łączyć się z talentami szarańczy (nie są na tych samych poziomach)
  • Talenty pod karapaks: talenty z 1, 4 i 7 poziomu rozbudową karapaks o nieduże leczenie i zasięg na wszystkich pobliskich stronników. Leczący karapaks może leczyć bohaterów, lecz połączenie tych trzech talentów służy do wspierania stronników - wszyscy dostają tarcze, wszyscy dostają leczenie i trudniej ich zabić, przez co idą dalej do przodu.
  • Talenty pod symbionta: talenty zwiększające obszar i obrażenia Dźgnięcia i Rozprysku Kolców jak i samego symbionta (np. Adrenalinowy Szał (Adrenal Overload) na 4 poziomie zwiększający szybkość ataku nosiciela). Z tymi talentami Abatur skupia się na atakowaniu z symbionta i wspieraniu nosiciela w walce. Nie każdy bohater jest jednak dobrym nosicielem.

Ze zdolności bohaterskich mamy do dyspozycji Ostateczną Ewolucję (Ultimate Evolution) oraz Ewolucję Potworności (Evolve Monstrosity). Pierwsza tworzy klon wybranego bohatera naszej drużyny na krótki 20 sekundowy okres czasu. Klon nie ma dostępu do talentów ani zdolności bohaterskich. Ma jednak premię 20% do mocy zdolności, ataków i 10% do prędkości poruszania. Potworność ma dłuższy czas odnowienia, ale tworzy potworność, która nie zanika. Potworność to coś w rodzaju dużego najemnika, przyzwańca bohatera, który pod wpływem symbionta może być sterowany. Za zabijanych w jego pobliżu stronników zyskuje na mocy.

Klony są dość często wybierane, gdyż ta zdolność bohaterska może być bardzo użyteczna w walce z przeciwną drużyną. Wymaga jednak sporej znajomości różnych bohaterów - musisz umieć grać klonowanym bohaterem (znać jego zdolności) i wiedzieć kiedy i kogo warto sklonować. W zależności od sytuacji może to być wojownik, zabójca, specjalista, czy pomocnik - praktycznie każdy. Najlepszymi celami są Bohaterowie nie wymagający talentów by mieć dobre zdolności, czy ataki podstawowe. W odróżnieniu od bohatera klon może bezkarnie zginąć w samobójczym ataku (Abaturowi nic się nie dzieje, a zabity klon daje tylko 1/4 doświadczenia przeciwnikom).

Potworność jest rzadziej wybieraną zdolnością bohaterską. Doświadczeni przeciwnicy szybko zauważą i zabiją potworność (jest mało mobilna i jest widoczna na mini mapie). Potworność pozostawiona sama sobie popchnie alejkę do przodu. Razem z symbiontem może być sterowana przez Abatura i może wygrać większość pojedynków 1 na 1 z niezbyt doświadczonymi przeciwnikami (gdy ma maksymalną premię za zabitych stronników). W meczach na wysokim poziomie ginie bardzo łatwo jeżeli walczy sama.

Powyższy opis jest dość uproszczony. Wybór określonego stylu gry narzuca konkretne talenty, a te kolejne talenty uzupełniające, czy określoną zdolność bohaterską. Wysoka złożoność tego bohatera bierze się także właśnie z tych wszystkich zależności. Więcej szczegółów w dalszej części artykułu.

Możliwe strategie w szczegółach

Żeby nauczyć się wszystkich smaczków i możliwości Abatura najlepiej obejrzeć mecze doświadczonych graczy. Gracz o nicku Abathur gra praktycznie tylko Abaturem i na YouTube opublikował szereg poradników jak i meczy ligowych z jego udziałem. Prezentuje chyba wszystkie możliwe strategie jaki sposób gry Abaturem, jego możliwości taktyczne.

Ja nie będę omawiał wszystkich możliwych strategii, po części dlatego iż nie wszystkich używam. Ja wybrałem jako specjalizację bardzo agresywną grę z symbiontem i klonami z dodatkiem mniejszej lub większej ilości min i na niej skupię się w tym artykule (plus ogólne porady odnośnie grania Abaturem).

Abatur ma wiele możliwych dobrych strategii gry i rozwoju. Każda ma swoje zalety i wady i zależy od mapy, składu drużyn i ich umiejętności. Nie sugeruj się popularnością wyboru talentów na hotslogu ;)

Możesz też obejrzeć dwa moje mecze, bez komentarza niestety. Pierwszy na Przeklętej Kotlinie, gdzie większą rolę odgrywało zabezpieczanie drużyny (np. minami przy bossach), oraz drugi na Zatoce Czarnosercego, gdzie więcej było walki:

Ciało Abatura

Abatur ma niewiele punktów życia i bardzo słaby atak wręcz. Tak więc Abatur praktycznie zawsze znajduje się wewnątrz bazy lub w ukryciu z dala od wrogich bohaterów. Nie jest w stanie walczyć nawet 1 na 1 poza szczególnymi przypadkami dobijania bohaterów, czy ataków z wykorzystaniem wielu szarańczy. Poza bazą Abatur może pojawić się w krzaku przylegającym do alejki, na której walczą stronnicy i nie ma innych bohaterów (bo np. aktywowały się kapliczki i bohaterowie znajdują się tam). Celem jest zbieranie doświadczenia. Stronnicy zabici w pobliżu ciała Abatura dają doświadczenie jego drużynie - tak jak w przypadku dowolnego bohatera.

Dobicie przedwiecznego

Zbieranie doświadczenia

Bardzo ważną rolą Abatura jest zdobywanie doświadczenia z alejek. Abatur może to robić na kilka sposobów:

  • Zbierając doświadczenie ciałem z ginących stronników na alejce
  • Zabijając stronników minami lub atakami z symbionta na własnym najemniku
  • Zbierając doświadczenie z zabitych najemników w pobliżu symbionta
  • Zabijając stronników potwornością

Zbieranie doświadczenia ciałem (body soaking) jest dość popularne, ale trzeba znać też granice bo Abatur musi być dość blisko stronników (około połowa ekranu 1080p), więc wystawia się na atak wrogich bohaterów, którzy np. wypatrzą wychodzące z krzaka szarańcze. Jeżeli Abatur jest w zasięgu to po ginącym stronniku pojawi się mały napis +pd (+exp). Wypatruj tego jeżeli nie jesteś pewien odległości.

Drugim sposobem jest po prostu wybijanie stronników i obecność symbionta. Można to łączyć z pierwszą metodą (ciało na jednej alejce, symbiont na drugiej). Żeby robi to efektywnie z większą ilością wrogich stronników przydają się miny podłożone pod stojących stronników. Symbiont najlepiej dawać na maga pośrodku grupy stronników, albo nawet na łuczników z tyłu jeżeli walczymy z przeważającą ilością stronników. Cel jest taki by symbiont wytrzymał do wybuchu min i był nadal w stanie odstrzelić pozostałości. Jeżeli symbiont zostanie stracony to nie dostaniemy doświadczenia za stronników dobitych przez naszych stronników więc warto mieć symbionta nieco z tyłu.

Zbierając doświadczenie ciałem trzeba bacznie obserwować mini-mapę - czy nie zbliża się wrogi bohater. Największe zagrożenie, także w bazie przy forcie stanowi Zeratul i Nova. Do obrony przed nimi mogą stanowić miny - jak wejdą na nie to zostaną odkryci. Wtedy możemy albo przekopać się w bezpieczne miejsce, albo ratować się klonując jakiegoś bohatera (Abatur wtedy znika i nie można go zabić, ale powróci w oryginalne miejsce po zakończeniu klona więc jeżeli wróg nadal tam będzie to nic to nie pomoże).

Globalna obecność

Zdalna gra Abatura sprawia że musi mieć globalną wiedzę co się dzieje na mapie. Gracz stojący za Abaturem znacznie łatwiej zauważy poruszającego się Zeratula czy Novę. Za pomocą min zapewni widoczność Bossa i ostrzeże drużynę jeżeli zobaczy przeciwną drużynę atakującą Bossa. Widząc wycofującego się ledwo żywego bohatera przeciwnika może wypatrzeć stronnika na alejce przez którą może zaraz przejść bohater - by go dobić. Także globalna obecność to wspieranie drużyny w ważnych momentach, czy bohaterów w niebezpieczeństwie na alejce. W skrócie musisz w miarę możliwości wiedzieć co się dzieje, musisz reagować na sygnały drużyny i dawać własne sygnały.

Wykorzystanie globalnej obecności Abatura

Praktyczne zastosowania zdolności Abatura

Przekop

Abatur zamiast wierzchowca może co jakiś czas przekopać się w widoczne miejsce na mapie. Można to wykorzystać na wiele sposobów. Dodatkowo uwzględnij że uzbrojona mina da ci wizję, którą można wykorzystać dla przekopu:

  • Zajmowanie pustych kapliczek (Smocze Włości, Wieże Zagłady, na Podniebnej Świątyni możesz oddać co najmniej kilka strzałów zanim będzie musiał się wycofać. Więcej jeżeli masz wiele szarańczy): podkładasz miny i jeżeli jesteś pewien że nikogo nie ma w pobliżu przekopujesz się. Dość szybko wracaj do Neksusa za pomocą B bo kontra przeciwnika to tylko kwestia czasu.
  • Atakowanie fortów przeciwnika szarańczą: podkładasz minę poza zasięgiem fortu, przekopujesz się, tworzysz 3 szarańcze z talentu plus gniazdo szarańczy z talentu i uciekasz do Neksusa. Szarańcze będą padać od ataku fortu, ale powoli będą go osłabiać atakami dystansowymi.
  • Dobijanie przeciwnika: czasami można przekopać się i zaatakować ledwo żywą postać, ale jest to dość ryzykowne
  • Branie Smoczego Rycerza: możesz przekopać się pod statuę i wejść do Smoczego Rycerza

Miny

  • Zapewniają wizję, np. pod bossem, do przekopu
  • Zabezpieczanie zdobywania bossa - odkrycie kontry przeciwnika zanim dojdzie do drużyny.
  • Spowalniające miny (talent) rozmieszczone po całej mapie na popularnych ścieżkach będą odsłaniać i spowalniać wrogich bohaterów utrudniając im organizację, czy mocno ograniczając możliwości Novy czy Zeratula
  • Skupiska min mogą być używane do zabijania bohaterów. Mogą być albo na drodze do celu mapy, albo w wybranym miejscu przy współpracy drużyny (np. ze Zszywańcem, który przyciągnie albo wypluje w miny wrogiego bohatera)

Na 1 poziomie można wybrać talent Jadowite Gniazdo (Envenomed Nest), które zatruwa cel o dodatkowe 75% obrażeń. Na 4 poziomie dostępne są dwa talenty: Odrzutowe Zarodniki dający globalny zasięg stawiania min (popularny przy atakowaniu fortów szarańczą) oraz Bujny Rozsiew (Prolific Dispersal) dający dodatkowe 2 ładunki min (max 5) co przydaje się przy szybkim masowym minowaniu alejki lub ścieżki, przez którą przejdą przeciwnicy (lub do kontrowania Abatura na szybkim meczu, który chce pchać alejki szarańczą). Na 7 poziomie dostępny jest talent Plugawe Gniazdo (Vile Nest), który jest mocno irytujący dla przeciwnika przy strategii rozmieszczania min po całej mapie - mocno spowalnia na kilka sekund.

Jeżeli chcesz minować stronników/wrogich najemników to poczekaj aż zatrzymają się na sojuszniczych najemnikach - da to czas na uzbrojenie i odpalenie min. Rozłóż je na obszarze zajmowanych przez wrogich najemników, ale nie za bardzo z tyłu bo wyjdą poza zasięg. Wejdź symbiontem na tyły twoich najemników i wspomóż wybuch min atakiem kolcami. Szybko wyczyścisz tak zwykłych stronników i lekkich najemników zbierająca całe doświadczenie.

Jeżeli walczysz szybki mecz przeciw drugiemu Abaturowi i zobaczysz miny rozkładane na alejce - wejdź symbiontem na stronnika i użyj rozprysku kolców - zniszczą wszystkie miny w zasięgu. Jeżeli Abatur pcha szarańczą i nie ma symbionta - podłuż miny, wyczyść falę. Jeżeli widzisz szarańcze wychodzące z krzaka - podłuż tam miny, próbuj strzelać ze stronnika, albo daj znać drużynie. Gdy mina odkryje wrogiego Abatura szybko pojawią się na niego chętni (o ile nie zdąży się przekopać). Jeżeli Abatur zakopał się bardzo szybko - użył klona - zaminuj miejsce zakopania - dostanie minami po zakończeniu ewolucji.

Wiele min w miejscu, przez które musi przejść wrogi bohater może być bardzo skutecznych

Osłanianie przejęcia Bossa przed Zeratulem i resztą przeciwnej drużyny

Minowanie miejsca ewolucji wrogiego Abatura

Symbiont

  • Ratowanie bohaterów karapaksem
  • Ratowanie śmiertelnie zatrutych za pomocą tarczy z Karapaksu (jeżeli nie masz talentu pod trwały karapaks nie schodź z bohatera aż nie zregeneruje puntów życia)
  • Ostrzeliwanie goniącego bohatera kolcami (żeby się odczepił)
  • Atakowanie stronników - zbieranie doświadczenia
  • Wspieranie ataku zabójców
  • Ostrzeliwanie i spowalnianie (talent) przeciwników z sojuszniczych wojowników, zabójców walczących w zwarciu
  • Sterowanie Potwornością

Symbiont to główne narzędzie Abatura. Jego bardziej agresywne zastosowanie zależy czy wybierasz pod niego talenty na kolce. Na pierwszym poziomie dostępne są Gruczoły Ciśnieniowe (Pressurized Glands) zwiększające obszar rozprysku, a na 4 Adrenalinowy Szał (Adrenal Overload), który warto brać gdy masz dobrego Illidana, czy także Raynora, Vallę i inne postanie oparte o zadawanie dużych obrażeń atakami podstawowymi. Na 7 mamy Kolczasty Grzbiet (Needlespine) zwiększający zasięg i obrażenia Dźgnięcia. Na 13 Wydajność Przestrzenna (Spatial Efficiency) dająca dodatkowy ładunek Dźgnięcia lub Transfuzja Somatyczna (Soma Transference) lecząca nosiciela za każdego trafionego bohatera. Pierwszy talent daje więcej obrażeń, drugi może mieć przydatność na np. Rzeźniku, czy Illidanie.

Na 16 poziomie dostępny jest talent Jadowite Kolce (Envenomed Spikes) spowalniające wszystkich trafionych rozpryskiem oraz Stymulacja Adrenaliny (Adrenaline Boost) przyśpieszająca nosiciela w czasie działania Karapaksu. Stymulacja może służyć do ewakuacji zagrożonego bohatera lub doprowadzenie go w zasięg jego ataku podstawowego potrzebnego do dobicia przeciwnika. Jadowite Kolce mogą mieć znacznie większe znaczenie taktyczne bo spowalniają wszystko trafione rozpryskiem. Ułatwia to trafienie atakami obszarowymi np. zabójców (i to czasami bardzo), pozwala dogonić próbujących uciekać bohaterów.

Na 20 poziomie mamy dostęp do Zbiorowej Świadomości (Hivemind). Talent ten daje drugiego słabszego symbionta na pobliskim bohaterze - zadaje mniejsze obrażenia, ale nadal to znacząco zwiększona siła ognia, szczególnie gdy uda się atakować jeden upatrzony cel.

Druga opcja to budowa Abatura pod zbiorowy Karapaks. Są na to odpowiednie talenty. Obecnie ta ścieżka jest raczej rzadko wybierana.

Współpraca symbionta z bohaterami

Na oddzielne omówienie zasługuje używanie symbionta na bohaterach. Do zastosowań w walkach drużynowych najlepsi są bohaterowie walczący w zwarciu bo wtedy łatwo o dobry zasięg rozprysku, a tym bardziej dźgnięcia. Mogą to być więc wojownicy, Misha Rexxara, czy zabójcy tacy jak Illida, czy wchodzący szarżą Rzeźnik. Czasami będą to jednak specjaliści, zabójcy działający na dystans. Wydłużony zasięg dźgnięcia powinien być wystarczający. Gdy pojawi się lepszy cel na symbionta trzeba jeszcze uwzględnić 3 sekundy na odnowienie zdolności - trzeba uwzględnić czy jest czas na przeskok.

Zazwyczaj atakowanie bohaterów symbiontem będzie sprowadzać się do obniżania, odstraszania bohaterów przeciwnika (np. żeby Valla nie bawiła się w kotka i myszkę z naszymi mniej mobilnymi wojownikami), ale też dość często symbiont będzie jedynym zdolnym dobić uciekającego bohatera. Trzeba umieć celować celnie.

W przypadku zabójców trzeba mieć wyczucie. Szczególnie z Rzeźnikiem, żeby miał symbiont w chwili wejścia z jego atakiem. Zeratul i Nova to oddzielna kategoria. Atakowanie symbiontem nie przerywa ich ukrycia więc mogą zakraść się pod jajko Męcika, wrogiego Abatura i poczekać aż symbiont je zdejmie. Znacznie częściej postacie te będą pozycjonować się do ataku na wrogiego bohatera. Nie atakuj symbiontem gdy się pozycjonują - kolce widać więc nici z efektu zaskoczenia. Poczeka aż nosiciel zaatakuje i atakuj razem z nim.

Wspieranie Novy

Wojownik jako zabójca dystansowy

Ostateczna Ewolucja - Klony

Za pomocą tej zdolności bohaterskiej możesz klonować bohaterów w zależności od potrzeb. Efektywne użycie tej zdolności wymaga znajomości klonowanych bohaterów i obecność takowych w drużynie. Czasami zajdzie potrzeba dodania pomocnika żeby wyleczył nadmiar obrażeń. Czasami przyda się wojownik do odciążenia wycofującego się oryginału. Do wejścia w walkę z drużyną przeciwną przydać może się dodatkowy specjalista lub zabójca (np. Jaina, Valla, Sylwana). Pamiętaj że klon trwa krótko i nie ma talentów.

Klony są mocno taktyczną zagrywką. Przeciwnicy nie powinni, ale dość często jednak będą walczyć z klonem bo nie odróżnią go od oryginału. Klon Sylwany, czy Zeratula może szybko skoczyć do przodu, lub za mur. Klon Jainy zada sporo obszarowych obrażeń jak i spowolni przeciwników co w walce drużyn jest na wagę złota. Klon Morales może wyleczyć oryginał pozwalając jej zostać w walce.

Klon może bez ryzyka zaatakować bohaterów przeciwnika próbując ich dobić (ale też bez przesady, cudów nie zdziała)

Ewolucja Potworności

Użyteczność Potworności trudno określić. Może łatwo zginąć, ale też mogła być pomocna na Nawiedzonych Kopalniach przy obronie przed golemem. Może wiele zdziałać jeżeli idzie razem z drużyną - albo przyjmie serię ataków dając osłonę drużynie, albo zostanie pominięta pozwalając zadać ogromne ilości obrażeń. Może wymagać wybrania Stymulacji Adrenaliny na 16, czy Pełnej Ewolucji na 20 żeby wycofywać, szybko przemieszczać maksymalnie wzmocnioną potworność (30 stronników).

Wykorzystanie Potworności w defensywie i ataku razem z drużyną

Porady

  • Uważaj na forty na Zatoce Czarnosercego. Jeżeli Abatur jest blisko fortów lub wież to ostrzał z dział pirata może go zabić.
  • Jeżeli zbierasz doświadczenie wybijając stronników nie musisz tracić czasu na zbieranie doświadczenia ciałem, szczególnie gdy alejki są pod budowlami wroga a jakiś sojusznik pisze ci bodysoak aba.
  • Zeratul i Nova mogą wkraść się pod zewnętrzne forty by zabić Abatura. Na niskim poziomach będzie to raczej niewykonalne przy dobrym ustawieniu, ale na wyższych mogą zrobić to bez problemu.
  • Abatur czasami może się przemieścić z powodu przypadkowego kliku. Uważaj żeby przez przypadek nie znaleźć się na środku mapy.
  • W meczach ligowych ciężko o idealny układ uzasadniający wybór Abatura. Dlatego jak chcesz nim dużo pograć - bierz szybkie mecze, nie rób tego na siłę na lidze.
  • Proś o pomoc z cięższymi najemnikami - Abaturowi może to zając zbyt wiele czasu albo są poza zasięgiem wież/fortu, który atakują z dystansu.
  • Możesz pingować bohaterów, którym za chwilę dasz symbionta (a np. umierają od trucizny Lunary, chcą zająć obóz itd.)
  • Niektóre kompozycje drużyn będą silniejsze dopiero na wysokich poziomach. Wtedy na niskich musisz brać tyle doświadczenia z alejek ile się da, szczególnie po przegranych pojedynkach bohaterów. Abatur musi przeciwdziałać utracie poziomów względem przeciwnej drużyny.

Mój Abatur

Zazwyczaj wybieram następujące talenty:

  • Poziom 1: Gruczoły Ciśnieniowe lub Jadowite Gniazdo (gdy mapa sprzyja używaniu wielu min w jednym miejscu, gdy trzeba maksimum obrażeń, np. do ubijania pojedynczych wikingów ich nieuwagą)
  • Poziom 4: Bujny Rozsiew lub Adrenalinowy Szał (gdy jest Illidan, lub podobna postać, szczególnie gdy o to poprosi - zna strategię; gdy obie drużyny to zabójcy i zabójco-podobni wojownicy/specjaliści a mapa jest mała)
  • Poziom 7: Kolczasty Grzbiet
  • Poziom 10: Ostateczna Ewolucja
  • Poziom 13: Wydajność przestrzenna, czasami Transfuzja Somatyczna (Rzeźnik, Illidan itp.)
  • Poziom 16: Jadowite Kolce
  • Poziom 20: Zbiorowa Świadomość

Oznacza to że gram agresywnym symbiontem i szybkim czyszczeniem alejek minami i symbiontem. Do tego oczywiście klony. Taka gra dobrze wpisuje się czy to w nowsze mapy mocno zorientowane na zdobywanie celu mapy, czy obecną popularność zabójców (ogólnie burst meta), gdzie ważne stają się zwycięstwa w pojedynkach drużyn.

Zapraszam też do obejrzenia moich momentów z Abaturem.

RkBlog

Biblioteka cRPG, 17 February 2016

Comment article
Comment article RkBlog main page Search RSS Contact