Nabassu

  • Średniego rozmiaru przybysz (chaotyczny, zły)
  • Kości Wytrzymałości: 7k8+14 (46 PŻ)
  • Inicjatywa: +5 (+1 zręczność, +4 ulepszona inicjatywa)
  • Prędkość: 30 stóp, lot 40 stóp
  • KP: 23 (+1 zręczność, +12 naturalna)
  • Ataki: 2 szpony +11 zwarcie, ugryzienie +9 zwarcie
  • Obrażenia: Szpony 1k4+4, ugryzienie 1k6+2
  • Twarz / zasięg: 5 stóp na 5/5 stóp
  • Ataki specjalne: Zdolności czaropodobne, jedzenie, paraliżująca aura, przyzwanie ghasta
  • Specjalne zdolności: Redukcja obrażeń 10/+1, Skok między planami, Odporność na czary 21, zdolności demonów, telepatia, widzenie w ciemnościach 60 stóp.
  • Rzuty obronne: Wytrzymałość +7, Refleks +6, Siła Woli +7
  • Atrybuty: Siła 19, Zręczność 13, Budowa 14, Intelekt 14, Roztropność 14, Charyzma 13
  • Umiejętności: Wspinaczka 11, Mistrz ucieczek 9, Ukrywanie 9, Zastraszanie 10, Skakanie 11, Wiedza (tajemne) 7, Nasłuchiwanie 8, Ciche poruszanie 7, Przeszukiwanie 8, Zauważanie 8
  • Atuty: Ulepszona inicjatywa, Multiatak
  • Klimat, środowisko: Dowolny lądowy lub podziemny
  • Występowanie: Pojedynczy
  • Poziom Wyzwania: 9
  • Skarb: standardowy
  • Charakter: Zawsze chaotyczny zły
  • Postęp: 8-14 KW (średni), 15-21 KW (duży)

    Nabassu to demony z Odchłani, które trafiają na główny Plan Materialny by pożerać jego mieszkańców. Dorasta do 7 stóp wzrostu i przypomina gargulca.


    Walka
    Nabassu atakuje szponami i gryzie. Bardzo lubią patrzeć jak ich ofiary giną powolną i bolesną śmiercią.
  • Zdolności czaropodobne: Na żądanie głębsza ciemność, raz dziennie: spojżenie śmierci (jak palec śmierci). Nabassu, który zyska dodatkowe 10 KW może równierz rzucać: raz dziennie - wyssanie energii, cisza, wampiryczny dotyk. Efekty te należy traktować jak czary rzucone przez 12 poziomowego zaklinacza ST 11 + poziom czaru.
  • Jedzenie (Zdolność nadnaturalna): Gdy demon ten zabije humanoida może zjeść jego ciało pochłaniając zarazem jego ciało i siły życiowe. Pożywianie się jest akcją pełnorundową. Za każde 8 KW lub poziomów pochłoniętych przez Nabassu dostaje on 1 KW. Zjedzona ofiara może zostać wskrzeszona tylko za pomocą czarów nie wymagających ciała ofiary, ale nawet wtedy istnieje 50% szans na niepowodzenie.
  • Paraliżująca aura (zdolność nadnaturalna): Jako darmową akcję Nabassu może stworzyć aurę paraliżu wokół siebie. Działa na wszystkie istoty w zasięgu 10 stóp. Efekt taki sam jak dotyk Ghula ST 13.
  • Skok między planami (zdolność nadnaturalna): 2 razy dziennie Nabassu może przejść z Eteralnego Planu do Planu materialnego jako akcję będącą odpowiednikiem ruchu i powrócić jako akcję darmową.
  • Wezwanie Ghastów (zdolność specjalna): Raz dziennie może wezwać 1k6 Ghastów.
  • Zdolności demona (zdolność nadzwyczajna): Odporny na trucizny i elektryczność. Odporność na chłód, ogień i kwas 20/-
  • Telepatia (zdolność nadnaturalna): Nabassu może porozumieć się z każdą istotą znającą jakiś język i będącą w odległości nie większej niż 100 stóp od niego.
  • RkBlog

    Rasy, klasy, potwory i przedmioty, 14 July 2008

    Comment article
    Comment article RkBlog main page Search RSS Contact