Lista przedmiotów z IWD I

Lista przedmiotów z IWD I

Naszyjnik pocisków: "Utracony Dar"
Zasięg: 16 m
Obszar: w promieniu 10 m
Obrażenia: 6K6 (połowa przy udanym rzucie obronnym przeciw magii)

Amulet ochrony +1
Klasa Pancerza: +1
Rzuty obronne: +1

Amulet Tarczy
Zasięg: 0
Obszar działania: użytkownik
Klasa Pancerza: 4
Specjalne:
+2 do Klasy Pancerza przeciw pociskom
Czas działania: 5 tur

Amulet metaczarów: "Wzmacniacz"
Umożliwia zapamiętanie 1 dodatkowego czaru z 2. poziomu

Amulet bariery
Specjalne:
Jednocześnie rzuca na użytkownika zaklęcia Kamienna skóra i Klosz niewrażliwości mniejszej.
Może używać:
Mag (jedno, dwu i wieloklasowiec)

Amulet odważnych
Raz dziennie pozwala rzucić czar Emocje: odwagaZapinka płaszcza Brona
+5% do odporności na obrażenia kłute, sieczne oraz pociski

Skarabeusz Obrony
+2 do rzutów obronnego przeciwko petryfikacji i polimorfii

Amulet Mrocznego Ciała
Po założeniu tego amuletu posiadacz zostaje sparaliżowany i zarażony chorobą

Talizman z kości
Rzuca czar Wampiryczne dotknięcie (5 ładunków)
Waga: 3
Nie może używać:
Postacie Dobre

Talizman Czarnego Wilka
Specjalne:
+10 do maksymalnych punktów życia
+1 do Klasy Pancerza
+10% do odporności na chłód
+1 do rzutów obronnych przeciw zionięciom
Waga: 1

Symbol Corellona Larethiana
TraK0: +2

Symbol Labelasa Enoretha
+1 do Inteligencji
Może używać:
Mag (jedno, dwu i wieloklasowiec)

Symbol Sehanine Księżycowy Łuk
5 ładunków Znajdowania pułapek
5 ładunków Poznania Charakteru

Symbol Solonara Thelandiry
Infrawizja

Symbol Sherverasha
TraK0: +2 (Tylko bronie strzeleckie)
Nie może używać:
Kapłan
Mag

Bransolety
Bransolety ochrony KP 8
Klasa Pancerza: 8
Waga: 2
Nie może używać:

Bransolety ochrony KP 7
Klasa Pancerza: 7
Waga: 2
Nie może używać:

Bransolety ochrony KP 6
Klasa Pancerza: 6
Waga: 2
Nie może używać:

Bransolety łucznictwa
TraK0: +2 (tylko bronie strzeleckie)
Waga: 2
Nie może używać:
Druid
Mag
Kapłan

Rękawice biegłości
TraK0: +1
Waga: 2
Nie może używać:

Rękawice mistrzostwa
Obrażenia: +2
TraK0: +1
Waga: 1
Nie może używać:

Szyte rękawice elfów
Specjalne:
+5% do odporności na chłód
Waga: 2

Pasy
Złoty pas: "Złoty Pas Urnsta"
Klasa Pancerza: +3 przeciw broniom siecznym
Waga: 2

Pas tłumienia: "Niszczyciel Wzgórzowców"
Klasa Pancerza: +4 przeciw broniom obuchowym
Waga: 2

Pas przebić: "Zguba Elfów"
Klasa Pancerza: +3 przeciw broniom kłującym
Waga: 2

Pas beatyfikacji
Posiadacz pasa, założywszy go, korzysta z efektów czaru Błogosławieństwo.

Pas Gonda
Specjalne:
+10% do otwieranie zamków
+5% do szukania pułapek
Może używać:
Złodziej (jedno, dwu i wieloklasowiec)

Pas Kamieni
Przeklęty przedmiot
Siła posiadacza spada do 6, kiedy ma na sobie pas.

Pas Stromnosa
Podnosi siłę użytkownika do 19
Może używać tylko:
Wojownik (jedno, dwu i wieloklasowiec)
Łowca (jedno, dwu i wieloklasowiec)
Paladyn

Pas Szpiku Kostnego
Specjalne:
+1 do Klasy Pancerza
-2 do Charyzmy
+50% do odporności na broń sieczną
-15% do odporności na broń obuchową
Waga: 2
Nie może używać:
Postacie Dobre

Pas Labelasa
Specjalne:
Swoboda działania dla noszącego
1 Przyśpieszenie ruchów dziennie

Pierścienie
Pierścień swobody ruchów
Noszący pierścień jest odporny na każde magiczne i naturalne działanie, które w jakikolwiek sposób wpływa na swobodę ruchów; mimo to może zostać przyspieszony. Trzeba jednak zauważyć, że moc tego przedmiotu zapobiega działaniu butów szybkości.

Pierścień z kości krasnoluda
+1 do Siły
Nie może używać:
Postacie Dobre

Pierścień Kaylessy
+15% do Krycia się
Może używać:
Łowca

Pierścień odporności na ogień
+40% do odporności na ogień
Nie może używać:

Pierścień druida
Zauroczenie zwierzęcia (jeżeli nie wyjdzie mu rzut obronny przeciw różdżkom)
Zasięg: 13 m
Obszar działania: 1 zwierzę
Czas działania: 10 tur

Pierścień niezdarności
-50% do Zręczności
-50% do Krycia się
75% szansa na nieudane rzucenie czaru
Można zdjąć tylko po rzuceniu czaru Zdjęcie klątwy
Nie może używać:

Pierścień niewidzialności
Niewidzialność aż do wykonania ataku. W takim przypadku pierścień trzeba zdjąć i raz jeszcze założyć, by znów stać się niewidzialnym.
Nie może używać:

Pierścień ochrony +1
+1 do Klasy Pancerza
+1 do rzutów obronnych

Pierścień ochrony +2
+2 do Klasy Pancerza
+2 do rzutów obronnych
Nie może używać:

Pierścień czarów
Podwaja liczbę zapamiętywanych czarów z 1. poziomu
Może używać:
Mag (jedno, dwu i wieloklasowiec)

Pierścień energii
Obrażenia: 2K6 (bez rzutu obronnego)
Zasięg: 40 m
Obszar działania: 1 istota

Pierścień infrawizji
Zapewnia noszącemu infrawizję na odległość 40 metrów

Pierścień świętości
Umożliwia zapamiętanie 1 dodatkowego czaru z poziomów od 1 do 4
Może używać:
Kapłan
Druid

Pierścień szaleństwa
Inteligencja: spadek do 3
Mądrość: spadek do 3
Noszący jest po wpływem Ogłupienie
Można zdjąć jedynie po rzuceniu czaru Zdjęcie klątwy

Pierścień Kiran-Hai z Kości Elfa
+2 do rzutów obronnych przeciwko paraliżowi, truciźnie i magii śmierci
Niewrażliwość na Palec śmierci i Zaklęcie śmierci
Nie mogą używać:
Postacie Złe

Pierścień czarów Kontik
PARAMETRY:
Specjalne:
Podwaja liczbę zapamiętywanych czarów z 1. poziomu
Podwaja liczbę zapamiętywanych czarów z 2. poziomu
Może używać:
Mag (jedno, dwu i wieloklasowiec)

Pierścień wzmocnienia bólu
-20% do odporności na obrażenie sieczne
-20% do odporności na obrażenie kłute
-20% do odporności na obrażenie obuchowe
Pierścień cieni
+15% do Krycia się
Użytkownik znajduje się pod wpływem zaklęcia Niewykrywalność
Może używać:
Łowca
Złodziej

Pierścień tarczy
Użytkownik znajduje się pod działaniem zaklęcia Tarcza
Może używać:
Mag
Mag/Złodziej
Kapłan/Mag

Pierścień sanktuarium
Umożliwia rzucenie czaru Sanktuarium (5 ładunków)
Może używać:
Kapłan
Druid

Pierścień wojownika
TraK0: +1

Pierścień mniejszej odporności
+2 do rzutów obronnych na magię

Większy pierścień wojownika
TraK0: +1
Klasa Pancerza: +1

Pierścień odbijania pocisków
+10% do odporności na pociski

Pierścień odporności
+10% do odporności na pociski
+10% do odporności na ogień

Pierścień inteligencji
+1 do Inteligencji
-1 do Kondycji

Pierścień lekkomyślności w działaniu
-2 do Klasy Pancerza
1 dodatkowy atak na rundę

Pierścień opiekuna +2
+2 do Klasy Pancerza
+10% do odporności na magię

Pierścień większej odporności
+2 do Klasy Pancerza
+25% do odporności na ataki obuchowe
+3% do rzutów obronnych przeciw magii

Pierścień złodzieja/wojownika
+1 do Siły
1 dodatkowy atak na rundę
Może używać:
Złodziej (jedno, dwu i wieloklasowiec)

Rękawice
Rękawice elfiej potęgi
Specjalne:
+1 do Klasy Pancerza
Siła 18/51
+1 do rzutów obronnych
Może używać:
Wojownik (dwu lub wieloklasowiec)

Rękawice piekielnego potępienia
Przedmiot przeklęty
Okrywa noszącego Całunem płomieni
Nie może używać:

Rękawice Kaylessy
Specjalne:
+1 do Klasy Pancerza
+1 do Zręczności
Waga: 3
Nie może używać:
Kapłan
Mag

Srebrne bransolety Kedla
Klasa pancerza: 2
Waga: 2
Nie może używać:

Hełmy
Oblicze Poległego
Klasa Pancerza: +1
Specjalne:
Odporność na czary Groza i Płaszcz strachu
-2 do Charyzmy
Chroni przed trafieniami krytycznymi
Waga: 3
Nie może używać:
Mag
Bard
Złodziej

Kaptur Łotrzyka
Klasa Pancerza: +2
Specjalne:
+10% do Krycia się
raz dziennie Ociemniałość i Migoczące barwy
Waga: 2
Może używać:
Złodziej (dowolna kobinacja)
Łowca (dowolna kombinacja)
Bard

Błogosławiony Hełm Lathandera
Klasa Pancerza: +2
Specjalne:
Może raz dziennie rzucać Leczenie średnich ran, Neutralizacje trucizny
oraz Zdjecie paraliżu
Waga: 2
Nie może używać:
Mag
Bard
Złodziej
Może używać:
Postacie dobre

Hełm Illiana do polowań
Klasa Pancerza: +2
Waga: 3
Nie może używać:
Mag
Bard
Złodziej

Hełm Patrioty
Klasa Pancerza: +2
Waga: 4
Nie może używać:
Mag
Bard
Złodziej

Zbroje
Zbroja łuskowa Ogiena
Klasa Pancerza: 2
Specjalne:
posiadacz może wywołać Zwierzęcy szał 3 razy dziennie
Waga: 25
Nie może używać:
Niziołki
Gnomy
Druid
Mag
Złodziej

Skąpany we Krwi
Klasa Pancerza: -1
Waga: 55
Nie może używać:
Mag
Druid
Złodziej
Bard

Jątrząca Zbroja
Klasa Pancerza: 1
Waga: 45
Specjalne:
Odporność na zimno na 100%
Kondycja: +2
Czar Burza ognia 1 raz dziennie
Posiadacz może wezwać Chalimandrena, glaberezu przybierającego postać zbroi. W ten sposób niszczy sie zbroję, ale bez powodowania jakichkolwiek obrażeń posiadaczowi zbroi.
Nie może używać:
Druid
Mag
Złodziej
Bard

Zbroja z łusek czarnego smoka
Klasa Pnacerza: 4
Specjalne:
+25% do odporności na kwas
+2 do rzutów obronnych na magię
Waga: 10
Nie może używać:
Mag
Zbroja Czarnego Łabędzia
Klasa Pancerza: 1
Specjalne:
+1 do charyzmy
+10% do odporności na ogień
+10% do odporności na zimno
+10% do odporności na elektryczność
+10% do odporności na kwas
Waga: 20
Nie może używać:
Bard
Mag
Druid
Złodziej

Szata Namjiego
Klasa Pancerza: 5
Specjalne:
posiadacz regeneruje 1 punkt życia na rundę
Waga: 5
Może używać:
Mag
Szata Strażnika
Klasa Pncerza: 3
Specjalne:
+10% do odporności na magię
+2 do rzutów obronnych przeciw magii
Niewykrywalność
Odporność na wzrok Umbrowych kolosów
Waga: 5
Może używać:
Mag

Elfia kolczuga z Dłoni +3
Klasa Pancerza: 2
Specjalne:
+20% do odporności na chłód
Waga: 15
Nie może używać:
Druid
Mag

Kolczuga Życia
Klasa Pancerza: 2
Specjalne:
+10 punktów życia
Regeneracja 1 PŻ na rundę
Waga: 40
Nie może używać:
Druid
Mag
Złodziej

Kolczuga Kaylessy
Klasa Pnacerza: 2
Specjalne:
+1 do zręczności
+20% do odporności na chłód
Waga: 15
Nie moze używać:
Druid
Mag

Szata Nekromanty
Klasa Pancerza: 6
Specjalne:
+3% do odporności na magię
+3 do rzutów obronnych na paraliż/truciznę/śmiertelną magię
Waga: 6
Może używać:
Mag (jedno, dwu i wieloklasowiec)

Tarcze
Rozerwana tarcza Tiernona
Klasa Pancerza: +3
Specjalne:
+10% do odporności na wszystkie rodzaje ataków
raz dziennie +2 do KP i 15% odporności na wszystkie ataki fizyczne
raz dziennie Niewyczerpana wytrzymałość
Waga: 2
Nie może używać:
Druid
Złodziej
Mag
Bard

Srebrzysta Tarcza
Klasa Pancerza: +3
Specjalne:
+25% do odporności na magię
Waga: 5
Może używać:
Elf
Półelf
Nie może używać:
Druid
Złodziej
Mag
Bard

Tarcza Czerwonego Rycerza
Klasa Pancerza: +4
Waga: 4
Nie może używać:
Druid
Złodziej
Mag
Bard

Tarcza Nyma z żukorożca
Klasa Pancerza: +3
Specjalne:
+1 przeciwko ppociskom
+15% do doporności na ogień
Waga: 5
Nie może używać:
Bard
Mag
Złodziej

Wysłannik Królowej Suki
Klasa Pancerza: +3
Specjalne:
Żywiołaki wody ignorują właściciela tarczy
Waga: 4
Nie może używać:
Bard
Druid
Mag
Złodziej

Zagadka Umarłych
Klasa Pancerza: +4
Specjalne:
+1 przeciwko pociskom
Odporność na Palec śmierci oraz Słowo mocy: giń
Waga: 20
Może używać:
Człowiek
Półelf
Nie może używać:
Druid
Złodziej
Mag
Bard

Zwiastun Nieszczęścia
Obrażenia: 1k6 +4, +5 przeciw elfom
Trak0: +4, +5 przeciw elfom
Typ obrażeń: obuchowe
Specjalne:
10% szansa na rzucenie Grozy na ofiarę
Waga: 13
Opóźnienie: 4
Rodzaj biegłości: cepy bojowe
Typ broni: 1-ręczna
Nie może Używać:
Druid
Mag
Złodziej

Śpiewający Miecz Aihonena
Obrażenia: 1k8 +1, +5 w zasięgu lotu smoka od Lac Dinneshere
TrakO: +1, +5 w zasięgu lotu smoka od Lac Dinneshere
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
+30% do odporności na zimno
+30 % do odporności na ogień
+10 punktów życia w zasięgu lotu smoka od Lac Dinneshere
Rzuca Leczenie krytycznych ran 3 razy na dzień
Zapewnia posiadaczowi +3 SIŁ raz dziennie
Waga: 3
Opóźnienie: 2
Rodzaj biegłości: długie miecze
Typ broni: 1-ręczna
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag

Alamion
Obrażenia: 1k8 +3, +5 przeciwko salamandrom
TraK0: +3, +5 przeciwko salamandrom
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
+10% do odporności na ogień
-5% do odporności na chłód
Waga: 5
Opóźnienie: 2
Rodzaj biegłości: duże miecze
Typ broni: 1-ręczna
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag

Sukurs
Obrażenia: 1k8 +1
Trak0: +1
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
+2 do KP (za wyjątkiem pocisków)
Waga: 4
Opóźnienie: 4
Rodzaj biegłości: duże miecze
Typ broni: 1-ręczna
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag

Valiant
Obrażenia: 1k8 +2
Trak0: +2
Specjalne:
1 dodatkowy atak na rundę
Typ obrażeń: sieczne
Waga: 4
Opóźnienie: 0
Rodzaj biegłości: duże miecze
Typ broni: 1-ręczna
Nie może używać:
Mag
Kapłan

Blada Sprawiedliwość
Obrażenia: 1k8 +4, +7 przeciwko złym istotom
Trak0: +4, +7 przeciwko złym istotom
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
Odporność na Płaszcz strachu, Grozę, Okropne zauroczenie i Symbol beznadziejności
Waga: 5
Opóźnienie: 1
Rodzaj biegłości: duże miecze
Typ broni: 1-ręczna
Może używać:
Paladyn

Szpon Posępnego Mrozu
Obrażenia: 1K8 +4
TraK0: +4
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
+10% do odporności na ogień i zimno
raz dziennie Osłona przed burzą
15% szansa na Oplątanie ofiary
Waga: 3
Opóźnienie: 1
Rodzaj biegłości: duże miecze
Typ broni: 1-ręczna
Nie może używać:
Kapłan
Mag

Turodahel
Obrażenia: 1K8 +2
TraK0: +2
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
+1 do Inteligencji
Waga: 5
Opóźnienie: 3
Rodzaj biegłości: duże miecze
Typ broni: 1-ręczna
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag

Ochrona Spendelarda
Obrażenia: 1k6 +1
Trak0: +1
Typ obrażeń: obuchowe
Specjalne:
+1 do KP
+1 do rzutów obronnych przeciw magii
Waga: 3
Opóźnienie: 3
Rodzaj biegłości: kije
Typ broni: 2-ręczna
Może używać:
Wszyscy

Łuk refleksyjny z Dłoni
Obrażenia: +2 (pociski)
Trak0: +2
Waga: 3
Opóźnienie: 7
Rodzaj biegłości: łuki
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana minimalna siła: 15
Nie może używać:
Złodziej
Kapłan
Mag
Druid

Długi łuk +4: Młot
Obrażenia: +4 (pociski)
Trak0: +5
Specjalne:
+1 do KP
4 ataki na rundę
Waga: 3
Opóźnienie: 6
Rodzaj biegłości: łuki
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 12
Wymagana zręczność: 17
Nie może używać:
Druid
Mag
Kapłan
Złodziej

Posłaniec Ssetha
Obrażenia: +1
Trak0: +2
Specjalne:
Niezwykle szybki
Waga: 3
Opóźnienie: 3
Rodzaj biegłości: łuki
Typ broni: 2-ręczna Wymagana siła: 12
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag
Złodziej

Długi Łuk +3: Obrońca
Obrażenia: +3 (pociski)
Trak0: +4
Specjalne:
+1 do KP
+3 do rzutów obronnych przeciw magii
+15% do odporności na ataki broni strzeleckich
Opóźnienie: 6
Rodzaj biegłości: łuki
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 12
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag
Złodziej

Łuk Kaylessy
Obrażenia: +3
TraK0: +3
Specjalne:
+1 do Zręczności
Waga: 3
Opóźnienie: 7
Rodzaj biegłości: łuki
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana minimalna Siła: 15
Nie może używać:
Złodziej
Kapłan
Mag
Druid

Ręka Posępnego Mrozu
Obrażenia: 1k10 +4
TrakO: +4
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
+10% do odporności na ogień i zimno
raz dziennie Osłona przed burzą
5% szans na Duszenie ofiary
Waga: 10
Opóźnienie: 6
Rodzaj biegłości: wielkie miecze
Typ broni: 2-ręczna
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag
Złodziej

Ząbkowany Miecz z Kości
Obrażenia: 1k10 +3
TrakO: +3
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
20% szansa na 1k10 punktów obrażeń od chłodu
Waga: 25
Opóźnienie: 10
Rodzaj biegłości: wielkie miecze
Typ broni: 2-ręczna
Nie może używać:
Kapłan
Mag
Druid
Złodziej
Miecz Kresselacka
Obrażenia: 1K10 +1
TraK0: +1
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
+10% do odporności na chłód
Waga: 12
Opóźnienie: 8
Rodzaj biegłości: wielkie miecze
Typ broni: 2-ręczna
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag
Złodziej

Szeroki miecz Erevaina
Obrażenia: 2K4 +2
TraK0: +2
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
+2 do rzutów obronnych przeciwko różdżkom
+10% do odporności na kwas
Waga: 4
Opóźnienie: 5
Rodzaj biegłości: duże miecze
Typ broni: 1-ręczna
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag

Fantazyjna proca Quinna
Obrażenia: +3 (od pocisków)
Trak0: +5
Waga: 0
Opóźnienie: 1
Rodzaj biegłości: bronie strzeleckie
Typ broni: 1-ręczna
Może używać:
Wszyscy

Proca Jamisona
Obrażenia: +4 (od broni strzeleckiej)
Trak0: +4
Waga: 0
Opóźnienie: 2
Rodzaj biegłości: bronie strzeleckie
Typ broni: 1-ręczna

Ognisty Pocałunek
Obrażenia: 1k4 +3
Trak0: +3
Specjalne:
5% szans, że cel zostanie trafiony Całunem Płomieni
Typ obrażeń: kłute
Waga: 1
Opóźnienie: 1
Rodzaj biegłości: sztylety
Typ broni: 1-ręczna
Nie może używać:
Kapłan

Kochanek
Obrażenia: 1K4 +4
TraK0: +4
Specjalne:
wraca do miotacza
Rodzaj obrażeń: kłute
Waga: 1
Opóźnienie: 1
Rodzaj biegłości: sztylety
Typ broni: 1-ręczna
Nie może używać:
Kapłan

Sztylet +2: Długi Kieł
Obrażenia: 1K6 +2
TraK0: +2
Typ obrażeń: kłute
Waga: 2
Opóźnienie: 0
Rodzaj biegłości: sztylety
Typ broni: 1-ręczna
Nie może używać:
Kapłan

Grzbietokłuj
Obrażenia: 1K4 +1
TraK0: +5
Typ obrażeń: kłute
Waga: 1
Opóźnienie: 1
Rodzaj biegłości: sztylety
Typ broni: 1-ręczna
Nie może używać:
Kapłan

Szał Młodości
Obrażenia: 1k8 +5
TrakO: +5
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
5% szansa na to, że posiadacz wpadnie w szał bitewny na 10 rund
Waga: 6
Opóźnienie: 3
Rodzaj biegłości: topory
Typ broni: 1-ręczna
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag
Złodziej

Topór Schwytanych Dusz
Obrażenia: 1k8 +3, +5 przeciwko drapieżnym nieumarłym
TrakO: +3, +5 przeciwko drapieżnym nieumarłym
Typ obrażeń: sieczne
Waga: 5
Opóźnienie: 4
Rodzaj biegłości: topory
Typ broni: 1-ręczna
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag
Złodziej

Ostrze Świętującego
Obrażenia: 1k8 +4
TrakO: +4
Typ obrażeń: sieczne
Waga: 3
Opóźnienie: 3
Rodzaj biegłości: topory
Typ broni: 1-ręczna
Nie może używać:
Druid
Mag
Kapłan
Złodziej

Szturchacz Puny'ego
Obrażenia: 1K8 +3
TraK0: +3
Typ obrażeń: kłute
Waga: 5
Opóźnienie: 8
Rodzaj biegłości: włócznie
Typ broni: 2-ręczna
Nie może używać:
Kapłan
Złodziej
Mag

Włócznia +3: Kąsacz
Obrażenia: 1K8 +3
TraK0: +3
Typ obrażeń: kłute
Specjalne:
władający otrzymuje 3 obrażenia (kłute) po każdym trafieniu
Waga: 3
Opóźnienie: 3
Rodzaj biegłości: włócznie
Typ broni: 2-ręczna
Nie może używać:
Kapłan
Mag
Złodziej

Włócznia Kerisha
Obrażenia: 1K8 +3
TraK0: +3
Typ obrażeń: kłute
Specjalne:
+10% do odporności na ogień
5% szansa na zadanie +1K6 obrażeń od chłodu
Waga: 2
Opóźnienie: 5
Rodzaj biegłości: włócznie
Typ broni: 2-ręczna
Nie może używać:
Kapłan
Mag
Złodziej

Włócznia Kinetyczna
Obrażenia: 1K8 +2
TraK0: +2
Specjalne:
5% wszystkich trafień rzuca Lancę zmącenia na ofiarę
Typ obrażeń: kłute
Waga: 2
Opóźnienie: 6
Rodzaj biegłości: włócznie
Typ broni: 2-ręczna
Nie może używać:
Kapłan
Mag
Złodziej

Włócznia z Białego Jesionu
Obrażenia: 1K8 +3
TraK0: +3
Typ obrażeń: kłute
Specjalne:
5% szansa na dodatkowe 1K6 obrażeń od kolców na grocie
Waga: 2
Opóźnienie: 5
Rodzaj biegłości: włócznie
Typ broni: 2-ręczna
Nie może używać:
Kapłan
Mag
Złodziej

Zabójca
Obrażenia: 1K8 +5
TraK0: +5
Typ obrażeń: kłute
Waga: 2
Opóźnienie: 3
Rodzaj biegłości: włócznie
Typ broni: 2-ręczna
Nie może używać:
Kapłan
Mag
Złodziej.
blog comments powered by Disqus

Kategorie

Strony