Fossergrim

  • Średniego rozmiaru istota baśniowa (woda)
  • Kości Wytrzymałości: 5k6+5 (22 PŻ)
  • Inicjatywa: +7 (+3 zręczność, +4 ulepszona inicjatywa)
  • Prędkość: 30 stóp, pływanie 90 stóp
  • KP: 23 (+3 zręczność, +5 naturalna, +5 kolczuga)
  • Ataki: Długi miecz +3 zwarcie
  • Obrażenia: Długi miecz 1k8 + 1
  • Twarz / zasięg: 5 stóp na 5/5 stóp
  • Ataki specjalne: -
  • Specjalne zdolności: Oddychanie wodą, Symbioza, Wodna Fortyfikacja
  • Rzuty obronne: Wytrzymałość +2, Refleks +7, Siła Woli +
  • Atrybuty: Siła 12, Zręczność 17, Budowa 13, Intelekt 12, Roztropność 15, Charyzma 18
  • Umiejętności: Mistrz ucieczek 8, Ukrywanie 8, Wiedza (1 dowolna) 5, Nasłuchiwanie 9, Ciche poruszanie 6, Wyczucie pobudek 7, Zauważanie 9, Pływanie 6, Znajomość dziczy 9
  • Atuty: Czujność, Uniki, Ulepszona Inicjatywa
  • Klimat, środowisko: Dowolny wodny
  • Występowanie: Pojedynczy
  • Poziom Wyzwania: 4
  • Skarb: standardowy
  • Charakter: Zazwyczaj neutralny (zły)
  • Postęp: 6-15 KW (średni rozmiar)

    Fossergrimowe to magiczne istoty, które żyją w wodospadach. Wyglądają jak ludzie płci męskiej i zachowują się przeważnie jak tropiciele czy druidzi. Są przyjaźni, chyba że zostaną zaatakowani lub coś zmusi ich do opuszczenia ich wodospadów. Fossergrimowie nigdy nie oddalają się dalej niż 1 milę od swoich wodospadów. Fossergrimowie lubią uwodzić kobiety pijące wodę nieopodal ich wodospadów. Jeżeli dziecko z takiego związku okaże się kobietą to jest ona normalnym człowiekiem, za wyjątkiem zdolności oddychania wodą. Chłopiec natomiast będzie wyglądał jak zwykły człowiek, lecz zanim całkowicie dorośnie zew "natury" nakaże mu szukać swego wodospadu, gdyż jest Fossergrimem.


    Walka
    Fossergrimowie zaatakują tylko wrogie istoty, które niszczą, bądź w inny negatywny sposób wpływają na ich wodospady i nie opuszczają ich. W czasie walki pozostanie w wodzie by w pełni wykorzystać swoje możliwości.
  • Wodna fortyfikacja (zdolność nadnaturalna): Rasa ta ma ścisłe powiązania z żywiołem wody. W czasie gdy pozostają w zasięgu płynących wód ich wodospadów otrzymują następujące premie: Szybkie leczenie 5, Odporność na czary 30, +8 do testów ataku długimi mieczami i podwójną ilość ataków na rundę.
  • Oddychanie wodą (zdolność nadnaturalna): Fossergrimowie mogą oddychać wodą. Również każda istota, która dotyka, bądź jest dotykana przez przedstawiciela tej rasy otrzymuje tę zdolność na czas kontaktu.
  • Symbioza (zdolność nadnaturalna): Każdy Fossergrim jest przywiązany do swojego wodospadu. Jeżeli oddali się od niego dalej niż na milę choruje i ginie po 1k4 dniach.
    RkBlog

    Rasy, klasy, potwory i przedmioty, 14 July 2008

  • Comment article
    Comment article RkBlog main page Search RSS Contact