Dziwne przedmioty BG II

Takie, które nie są w grze lub są dość tajemnicze

  • Wekiera Służki
    Dawno temu natrafiłem ni stąd ni zoowąd na "Wekierę Służki"... Kto ma tą wekierę? Oczywiście Służka Lolth :) (ITM: hlolth, CRE: vicpri01) Gdzie jest ta baba? Tam gdzie drowy, pod warunkiem że my mamy drowkę, z którą... :)
    "Ta wekiera to dzieło przedniej roboty, sporządzone przez drowów i poddane specjalnym zabiegom, tak aby oparło się promieniom słonecznym. Zbudowano ją specjalnie dla potrzeb najazdów na powierzchnię, dokonywanych przez podziemną rasę... czarny metal wekiery połyskuje od mrocznej trucizny, która zdaje się wydobywać z jej wnętrza i przy ciosie zadaje straszliwe obrażenia. Wekiera zdaje się nieomal żyć własnym życiem, jest ciepła w dotyku i wyślizguje się z dłoni tym, których nie lubi... czyli drowom i tym, którzy ich przypominają. W rękach innych istot, buława staje się tylko zbędnym obciążeniem."
    Obrażenia: 1K6 +3
    TraK0: +2
    Typ obrażeń: obuchowe
    Specjalne: Trafiony musi wykonać rzut obronny przeciw truciźnie albo otrzyma 2 punkty obrażeń co rundę przez okres 10 rund.
    Waga: 8 | Opóźnienie: 6 | Rodzaj biegłości: wekiera | Typ broni: 1-ręczna
    Może używać: Tylko elfi lub półelfi zły kapłan

  • Misc8j - Buty Zachodu
    Te buty nosił kiedyś sławny drwal, Randy z Zachodu.
    Specjalne:
    +1 do Charyzmy
    Odporność na choroby

  • Misc3f - Figurka ogara z jadeitu
    "¬ródła powstania tego przedmiotu wiążą się z melancholijną odą popularną w ludzkich tawernach, opowiadającą o elfim chłopcu zgubionym w wielkim lesie. Zaprzyjaźnia się z nim pewna dusza, która daje mu kompana w postaci ogara astralnego przyzywanego za pomocą tej figurki, ale chłopak w końcu i tak poddaje się samotności. Krytycy mogą pytać się, w jaki sposób elf mógłby zgubić się w swoim lesie, ale to i inne nieścisłości nie umniejszyły popularności owej ody. Prawdziwa historia przedmiotu została pogrzebana pod wymysłami."
    Specjalne:
    - Raz dziennie wzywa astralnego ogara na pięć minut. Istota posiada następujące umiejętności:
    1 1/2 ataku na rundę za 2K4 pkt. obrażeń, 20% szansa na wyssanie poziomu, 20% szansa na Spowolnienie, nie kumuluje się.

  • bolt08 - Błogosławiony Bełt
    "Ten bełt kuszy został na stałe obdarzony mocą zaklęcia Błogosławieństwo. Moc ta będzie w bełcie do momentu, aż zostanie on wystrzelony z kuszy. Powiadają, że jeśli Raksasha zostanie trafiony tym bełtem, to zginie na miejscu."
    Obrażenia: 1K8 +1
    TraK0: +1
    Typ obrażeń: pocisk (kłute)
    Wyrzutnia: kusza

  • Inne
    misca4 - Mikstura Przemiany w Wiewiórkę
    frosty - Promień śmierci Dr. Mroza
    frag01 - Granat Fragmentacyjny
    flam01 - Miotacz ognia
    mdk2summ - Czar MDK2
    mdk2mtow - Koktail Mołotowa
    mdk2gun - Wielka Strzelba
    laser - Laser :)
  • blog comments powered by Disqus

    Kategorie

    Strony