Dodawanie przedmiotów do sklepów

Weidu oferuje nam opcję kopiowania i modyfikowania istniejącego pliku. Np. możemy wykorzystać istniejący w naszej instalacji gry plik STO danego sklepu i dodać do niego przedmioty. Zaletą jest nieinwazyjność tego rozwiązania - n-modów może dodawać przedmioty do danego STO bez utraty zmian wprowadzonych przez poprzednie. Oto przykładowy kod tp2:
COPY_EXISTING ~FRIEND.sto~ ~override/FRIEND.sto~
ADD_STORE_ITEM ~Potn52~ #1 #1 #1 ~IDENTIFIED~ #100
ADD_STORE_ITEM ~Sw1h27~ #1 #1 #1 ~IDENTIFIED~ #1
ADD_STORE_ITEM ~Sw1h34~ #1 #1 #1 ~IDENTIFIED~ #1
ADD_STORE_ITEM ~Sw1h50~ #1 #1 #1 ~IDENTIFIED~ #1
ADD_STORE_ITEM ~Sw2h12~ #1 #1 #1 ~IDENTIFIED~ #1
ADD_STORE_ITEM ~Xbow13~ #1 #1 #1 ~IDENTIFIED~ #1
Wszystko zaczyna się od skopiowania istniejącego pliku. W tym przypadku FRIEND.sto to sklem u Bentleya "Pod Pomocną Dłonią" BG I. Następnie dodajemy przedmioty:
ADD_STORE_ITEM ~[NAZWA PLIKU ITM]~ #1 #1 #1 ~IDENTIFIED~ #ILOŚĆ
Te trzy #1 #1 #1 oznaczają "ładunki" przedmiotu i praktycznie zawsze są tak ustawione (pośród modów w których to widziałem). W kodzie powyżej dodajemy 100 sztuk Potn52 i np. 1 sztukę Sw1h27. Całość wraz z instalką przedmiotów w modzie bg1goodies.
RkBlog

Modowanie Silnika Infinity, 14 July 2008

Comment article
Comment article RkBlog main page Search RSS Contact