Dodawanie przedmiotów do sklepów
14 July 2008
Comments
Weidu oferuje nam opcję kopiowania i modyfikowania istniejącego pliku. Np. możemy wykorzystać istniejący w naszej instalacji gry plik STO danego sklepu i dodać do niego przedmioty. Zaletą jest nieinwazyjność tego rozwiązania - n-modów może dodawać przedmioty do danego STO bez utraty zmian wprowadzonych przez poprzednie. Oto przykładowy kod tp2:
COPY_EXISTING ~FRIEND.sto~ ~override/FRIEND.sto~
ADD_STORE_ITEM ~Potn52~ #1 #1 #1 ~IDENTIFIED~ #100
ADD_STORE_ITEM ~Sw1h27~ #1 #1 #1 ~IDENTIFIED~ #1
ADD_STORE_ITEM ~Sw1h34~ #1 #1 #1 ~IDENTIFIED~ #1
ADD_STORE_ITEM ~Sw1h50~ #1 #1 #1 ~IDENTIFIED~ #1
ADD_STORE_ITEM ~Sw2h12~ #1 #1 #1 ~IDENTIFIED~ #1
ADD_STORE_ITEM ~Xbow13~ #1 #1 #1 ~IDENTIFIED~ #1
Wszystko zaczyna się od skopiowania istniejącego pliku. W tym przypadku FRIEND.sto to sklem u Bentleya "Pod Pomocną Dłonią" BG I. Następnie dodajemy przedmioty:
ADD_STORE_ITEM ~Potn52~ #1 #1 #1 ~IDENTIFIED~ #100
ADD_STORE_ITEM ~Sw1h27~ #1 #1 #1 ~IDENTIFIED~ #1
ADD_STORE_ITEM ~Sw1h34~ #1 #1 #1 ~IDENTIFIED~ #1
ADD_STORE_ITEM ~Sw1h50~ #1 #1 #1 ~IDENTIFIED~ #1
ADD_STORE_ITEM ~Sw2h12~ #1 #1 #1 ~IDENTIFIED~ #1
ADD_STORE_ITEM ~Xbow13~ #1 #1 #1 ~IDENTIFIED~ #1
RkBlog
Comment article