Auron
14 July 2008
Comments
Dzięki głębokiej medytacji, smopoświęceniu i głębokiej wierze Auron staje się łącznikiem tego co boskie i tego co śmiertelne. Za pomocą swej duszy skupiają ogromne ilości boskich energii stając się wysłannikamia samych bogów. Zdolności tych nie da się nauczyć od kogoś. Potrzeba wiele samozaparcia, wiary i poświęcenia. Auronami najczęściej zostają Paladyni i Antypaladyni, chociaż kapłani też często nimi zostają.- Bazowa premia do ataku: + 5
- Atuty: Ulepszone odpędzanie
- Umiejętności: Wiedza (religie) 5, Czarostwo 5, Koncentracja 4
- Specjalne: Zdolność rzucania pierwszopoziomowych czarów kapłańskich. Zdolność karcenia lub odpędzania nieumarłych.
- Kości wytrzymałości: k10
- Umiejętności klasowe: Koncentracja, Rzemiosło, Leczenie, Wiedza (religie), Profesja, Jeździectwo, Czarostwo
- Punkty umiejętności na poziom: 2 + modyfikator z intelektu
Poziom | Podstawowa premia do ataku |
Wytrzymałość | Refleks | Siła Woli | Zdolności | Czary |
1 | +0 | +2 | +0 | +2 | Dodatkowa aura, aura odegnania | - |
2 | +1 | +3 | +0 | +3 | Wydłużona aura | +1 poziom klasy czarującej |
3 | +2 | +3 | +1 | +3 | Dodatkowa aura, Wydłużone ogniskowanie | - |
4 | +3 | +4 | +1 | +4 | Synchronizacja mocy | +1 poziom klasy czarującej |
5 | +3 | +4 | +1 | +4 | Dodatkowa aura, Wydłużona aura | - |
6 | +4 | +5 | +2 | +5 | Aura połączenia | +1 poziom klasy czarującej |
7 | +5 | +5 | +2 | +5 | Dodatkowa aura, Podwójne skópienie | - |
8 | +6 | +6 | +2 | +6 | Szybkie skópienie | +1 poziom klasy czarującej |
9 | +6 | +6 | +3 | +6 | Dodatkowa aura, Wydłużona aura | - |
10 | +7 | +7 | +3 | +7 | Potrójne skópienie | +1 poziom klasy czarującej |
- Aura I poziomu: Charyzma 13 lub większa, Poświęcane odpędzenia/karcenia 2
- Aura II poziomu: Charyzma 15 lub większa, Poświęcane odpędzenia/karcenia 3
- Aura III poziomu: Charyzma 17 lub większa, Poświęcane odpędzenia/karcenia 4
Aura obejmuje obszar w odległości do 10 stóp wokół Aurona i obejmuje działaniem wszystkich sojuszników lub wszystkich wrogów, w zależności od działania aury. Wszystkie premie lub kary jakie aury dają traktowane są jako premie i kary z morale, chyba że podano inaczej. Jeżeli aura wymaga rzutu obronnego, to ma on ST 10 + poziom aury + modyfikator charyzmy. Aktywacja aury jest akcją będącą odpowiednikiem ruchu i nie prowokuje ataków okolicznościowych. Aura działa przez 3 + modyfikator z charyzmy rund. Rozproszenie aury przed jej upływem wymaga testu Roztropności ST 15. W czasie trwania aury nie można rzucać czarów, odpędzać czy karcić nieumarłych.
RkBlog
Comment article